המרכז לקרוהן קוליטיס

קרוהן וקוליטיס הן מחלות דלקתיות כרוניות. לרפואה הקונבנציונאלית אין מענה טיפולי שיביא לריפוי אך יש מענה לטיפול ולשליטה ברמות הדלקת ובהפחתת התסמינים השונים.

החולים במחלות הללו חווים אתגרים לא פשוטים.

גיטי דונט – יועצת בריאות למחלות מעי כרוניות, חוותה נס על בשרה. היא חלתה בקרוהן והגיעה למצבים לא פשוטים בכלל, חיפשה בכל מקום מענה שיעזור לה וגילתה נוסחה מדהימה לריפוי בדרך טבעית , כך הפכה, מתוך שליחות ורצון לסייע לאלה שסובלים כמו שהיא סבלה – ליועצת בריאות.

האתגר שבפניו ניצבנו כשניגשנו למתג את העסק שלה: רוב האוכלוסייה סקפטית מאד ליכולת של הרפואה האלטרנטיבית לחלץ את החולה מחוליו. רוב החולים פונים בראש ובראשונה לרפואה הרגילה. רק במצבי ייאוש קיצוניים מוכנים לבדוק אולי יש איזו דרך אלטרנטיבית לריפוי.

הקליניקה של גיטי היא המקום הראשון שחולי קרוהן וקוליטיס אמורים להגיע אליו כדי לחיות את חייהם בנינוחות ובמינימום סבל. לגיטי נסיון עם הרבה חולים שיצאו מאפלה לאורה.

המטרה במיתוג היתה להפוך את הקליניקה למרפאה ככל שאר המרפאות. ל"הכי קונבנציונאלית שבטבעי", כלומר אין דבר יותר קונבנציונלי בדרך לריפוי מלגשת למרכז ההוליסטי לקרוהן וקוליטיס.

הפתרון: שם הקליניקה, הסלוגן, המוטיבים העיצוביים והערכים הויזואלים יעבירו תחושה של מרפאה ולא של מכון טבע לריפוי טבעי. חקרנו את הסגנון המאפיין את המיתוגים של המרפאות הקונבנציונאליות המובילות ויצרנו שפה נקיה שמדברת בלבל דומה.

אי אפשר להתעלם לחלוטין מהנרטיב של הריפוי הטבעי כך הוא מופיע בוויז'ואל יפייפה ומרגיע שמלווה את המיתוג.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו