מכון יוניק

מכון יופי בבית שמש, מוכר ואהוב.

מטרת הפירסומים היתה להגדיל משמעותית את היקף המכירות של חבילות לייזר להסרת שיער. לאחר שיחת עומק עם מנהלת המכון החלטנו ללכת על כיוון הכי פשוט והכי מוכר.

קמפיין הכירות מחודשת עם המכון שייגע בנקודות הכאב של נשים שרוצות מאד לסגור חבילה אך חוששות מסיבות שונות. את החששות ונקודות הכאב העלנו על הכתב ב'רחל בתך הקטנה' כדי ליצור הזדהות בקרב קהל היעד שלנו.

כמו שאוהבים אצלנו – גם כאן בחרנו בוויז'ואל שאין לו קשר ישיר או מקובל עם מכוני יופי. ידענו שדווקא השוני או ה"מוזרות" שבוויז'ואל יגרו התעניינות וסקרנות

וכך נוצרה לה הסדרה הראשונה של 'יוניק אסתטיק' שהביאה לגל מכירות מפתיע ומרגש.

אחר כך כבר היינו צריכים "להמציא את עצמנו מחדש" בהתאמה לקונספט החדש. ובכל חודש הפתענו עם פרסומת מותאמת לזמן שעונה לכל כללי העיצוב החדשים.

תעברו על הפרסומות! ההתפתחות העיצובית שלהם מרתקת!

הצבעים שמלווים את הסדרה נבחרו בקפידה, ענוגים, רכים עם נגיעות של אדום – חריגה מהמקובל.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו