צ'רי ספא

ב-2019 מכון היופי צ'רי ספא עבר בעלות.
המכון ממוקם ברמת אשכול, הלקוחות אוהבות את המקום שקנה לעצמו שם טוב.
לינוי, הבעלים החדשים של המכון, הגיעה אלינו למשרד עם שם לעסק ולוגו קיים מאז הקמת המכון (כמה שנים קודם לכן).

אהבנו את שם העסק, את הלוגו והמסרים הסמויים שהוא מעביר ולכן הסכמנו לטפל באסטרטגיה המיתוגית של המכון (למרות שאצלינו מקפידים להתחיל את כל התשתית השיווקית מהבסיס…).
החלטנו לשנות כיוון לחלוטין ממה שהיה עד עכשיו במכון (בעיקר ויזואלים מעולם התוכן הפיזי כמו לק נשפך וכד') ולקחנו את המיתוג כמה צעדים קדימה, הכנסנו חיים, תשוקה וחלום לאסטרטגיה.

כך נוצר הויזואל היפייפה של ספא דובדבנים סביב פניה של אישה – שסביבה נעה כל פעילות המכון.
כל המוצרים הפיזיים מותגו בהתאם, מחירון מפורט ונגיש, קירות אוירה, כוסות ונרות ריחניים. כשעיקר המסר נסוב סביב שם העסק – דובדבנים מתוקים, טריים ועסיסיים, או במילה אחת מסכמת: cherry…

קירות האוירה עוטרו בפריחת הדובדבנים – כמעט כמו פריחתה של אישה שזה עתה יצאה ממכון היופי
פנטזיה ומגע של חלום – זה שם המשחק.
הצבעוניות המושפעת מהויזואל – נוגעת לא נוגעת ומשאירה הרבה מקום לדמיון

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו