שבי גרונבלט

שבי גרונבלט – פאנית ברמה בינלאומית שקשה מאד להתחרות עם איכות השיער שהיא מביאה (גדלה וחיה בדרום אמריקה עד לפני 15 שנה ויודעת לשבת על השיברים של השיער הברזילאי האיכותי ביותר שקיים בשוק).
אממה, המיתוג שליווה אותה עד לשינוי המדהים לא הלם את הערכים שהיא מביאה בעסק שלה.
כאן נכנסנו לתמונה…

תחילה ישבנו על הלוגו והצבעוניות שהם אבני הבסיס למיתוג כולו.
הלוגו המשלב אייקון המורכב משני האותיות הראשיות של שמה, מכוון לצורניות של לב – לב המגלם את אישיותה הדרום אמריקאית החביבה והחמימה, שרותיות שהיא הרבה מעבר למכירת מוצר מעולה שבמעולים. ומבחינה אסטרטגית אחד האלמנטים החשובים ביותר ללקוחה הרוכשת מוצר יקר כמו פאה.
הטיפוגרפיה הייחודית של אותיות שמה מגלמות צורניות של 'שערה' ומרמזות על מהות המותג.

בחרנו להישאר עם הצבע הירוק שליווה את שבי כל השנים – בגלל הרזומה והשם הטוב שלה, אך הפעם מיזגנו אותו עם הזהב / חרדל כדי להעניק לו מראה טרנדי אופנתי – לשייך אותו לעולם האופנה.

בקמפיין הפרסומות שנוגע בכל האספקטים של העסק שלה ביקשנו לקרב את החלום ללקוחה הפוטנציאלית תוך הדגשת החוזקה המובילה בסלון – פיתוח הלייס הייחודי של שבי.
גם הסלון עצמו עבר שינוי קוסמטי בהנחייתנו כדי להתאים אותו לערכים ולנראות המותגית החדשה.
והתוצאה היפייפיה לפניכם. תשאלו את שבי מה המיתוג החדש עשה לעסק שלה…

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו