תמורה

ב-2022 סמינר תמורה השתדרג משמעותית ואחרי שנים נפרד ממכללת עזריאלי לטובת תואר יוקרתי מטעם האוניברסיטה הפתוחה.

את השינוי הזה היינו חייבים לבטא במיתוג מחדש.

הלוגו הישן נשאר כפי שהיה בשדרוג מינורי. הצבע האדום שהיה מזוהה כל כך עם תמורה (חיבור לעזריאלי) נשאר גם כאן על מנת להשאיר זיקה מובהקת למותג המוכר (סמינר תמורה, כן? לא עזריאלי:) ואת החדשנות ביקשנו להעביר ברקע הייטקיסטי שמלווה מעתה את כל הפרסומות ומוצרי הבית.

השפה העיצובית נשענת על אסטרטגיה המבקשת לבדל את תמורה משאר הסמינרים. זה לא עוד סמינר עם לימודים ברמה גבוהה אלא סמינר שהוא כעין מוסד גבוה ללימודים אקדמאים עם יתרון מובהק של איכות תורנית וערכית. השפה העיצובית מרמזת במובהק על מוסד אקדמאי וסטריפ עם חוזקות ויתרונות ערכיים משייך את 'תמורה' לאיכות של הסמינרים.

את תהליך השיווק מול הסטודנטיות קיימנו גם על גבי העיתונים וגם בחתירה למגע אחד על אחד ע"י פרסום חידות "גאוניות" נושאות פרסים והגרלה על מחשב, באופן זה הצלחנו להגיע לעשרות אלפי לידים לדיוור ישיר.

סמינר תמורה, כמו כל מוסד אקדמאי שמכבד את עצמו הופיע גם עם דוכן מרשים ומוצרי קד"מ בירידי הלימודים וקיבל ניראות המותאמת לערכי המותג.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו