MG מכון כושר

היתה לנו הזכות ללוות את מרים גרוס – הבעלים של MG, חברות בכושר – עוד מהימים שהמכון היה בגדר חזון.

בבסיס האסטרטגיה המיתוגית ביקשנו להעביר במדויק את האשששש האנרגטית המחיה (אין הגדרה טובה מזו) שמרים גרוס מביאה אל המכון שלה…

הסלוגן: חברות בכושר – נגזר מהעובדה שכשכולן ביחד במכון רוקדות ומתעמלות כבר אין הבדלי גזע, מעמדות או מגזרים…

כשהגענו לשלב בחירת הצבעים נחלקו דעותינו. אנחנו ביקשנו להעביר אש! מרים ביקשה את האיפוק, העדיפה את מניפת הצבעים הקרים.

מה עושים כששנינו מתעקשים? אנחנו – על המהות, ומרים – על האהבה שלה לצבעוניות קרה?

כך נוצר אחד השילובים הכי מוצלחים שיצאו מהמשרד שלנו: כתום אנרגטי וטורקיז קריר.

את האש הבוערת העברנו ברקעים המלווים את הפרסומות, בפוסטרים היפייפים המלווים את המכון.

הצבעוניות שנבחרה כל כך חזקה שלא ניתן לדלג עליה בלי לתת לה את היחס הראוי לה.

והמכון של מרים גרוס? הוא כבר עשה היסטוריה! אחד ממכוני הכושר המובילים בירושלים. 

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו