אברהם אלבז, מעסה בכיר ומאבחן קינזיולוגי יוצא לדרך חדשה. אחרי שנים של לימודים, התמקצעות, עבודה עם עשרות מטופלים בקליניקה וניהול קבוצות מעסים בוואצאפ הגיע הזמן לצאת עם מיתוג חדש המקפל בתוכו בשורה של ממש.
מעתה המותג אברהם אלבז יכלול שלושה תתי מותג: קליניקה. בית ספר. מועדון מעסים.
את התחכום היפיפייה שיצר את סדרת הלוגויים תוכלו לפגוש בפרזנטציה המוצגת כאן (ההסבר הוויזואלי נמצא בפרזנטציות על מסך מחשב נייד)
שפת העיצוב לקוחה מהשפה הרפואית האוניברסלית. גוונים ירוק, תכלת וכחול ככתמי צבע על שטחים לבנים צחים. המותג הנשען על נסיונו העשיר של אברהם ילווה תמיד בתמונות תדמית נקיות עם החלוק הלבן המאפיין את אברהם בשעות עבודתו בקליניקה.
את המותג החדש הוחלט להשיק בכנס מיוחד המיועד למעסים מהמגזר החרדי והדתי. כשישבנו על בניית התהליך השיווקי האסטרטגי של הכנס ביקשנו לחבר את קהל היעד בקשר סנטימנטלי למותג החדש. זה לא עוד ערב השקה רהבתני השם את המשיק כאינדיבידואל במרכז אלא כנס השקה ענוותני השם את… קהל היעד כאוניברסל במרכז. תהליך שיווקי גאוני שהתברר כפורץ דרך של ממש.
איך עשינו את זה?
קודם כל טבענו חותם בשם הכנס: עושים היסטוריה!, כולנו יחד אתה ואת ואני יחד עושים היסטוריה של פעם ב… מכאן ואילך כל המסרים יהיו בהתאם והשיווק יבליט לאורך כל הדרך את הסולידריות והתגמול של כולנו מכולנו.
משפטי האוירה שילוו את מיתוג הכנס יכניסו את כולם למהלך אמיתי של: עושים היסטוריה.
איגוד המעסים הישראלי חבר למותג אברהם אלבז והפך לחלק אינטגרלי משיווק הכנס דווקא בשל "הבשורה ההיסטורית" שחיבור זה מביא בכנפיו.
השקת המיתוג החדש על גבי המסך הענק – גם היא כשאר המסרים היתה מחברת ולא מתנשאת. אין זו הצגה של מותג על המתנשא על אלה מתחתיו. אלא הצגה של מותג על המרומם את כולם יחד איתו. שימו לב למסרים בהצגת המיתוג, מחברים את כולם לחזון האישי של אברהם אלבז.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות