אתרוג – מתנה ישראלית

כשניגשנו למתג את "אתרוג" – חנות המוכרת מתנות ישראליות, עמדו בפנינו שני אתגרים עיקריים:

  1. החנות מוכרת מוצרי יודאיקה, תשמישי קדושה ואומנות ומנגד מיועדת לקהל הישראלי (קרי מסורתי חילוני, אלה שרוצים לטוס לחו"ל ולהעניק מתנה למארחים, וועדי עובדים וסתם אנשים שרוצים להתפנק במיצגי אומנות יפיפיים). השילוב בין קהל ישראלי ליודאיקה עלול לעורר אנטגוניזם בקרב קהל היעד – לכן היה עלינו להקפיד שהחנות לא תראה כחנות לתשמישי קדושה – אלא חנות לאומנות ישראלית.
  2. האתגר השני היה בבחירת הצבעוניות. לתת נוכחות מרשימה לכל המוצרים המוצגים בחנות על צבעוניות ניטרלית שתחמיא למוצרים ולא תגנוב להם את ההצגה.

לאחר ניסיונות אין ספור, הגענו לצבעוניות המנצחת והכל כך ייחודית לחנות – ירוק עמוק וחרדל.

כך התגברנו על שני האתגרים: גם צבעוניות חופשית שאין לה קונוטציה דתית, וגם צבעוניות שמאפשרת למוצרים המוצגים על המדפים נוכחות מרשימה.

הלוגו – בסיס המיתוג כולו – עוצב עם דגש על הסמל הישראלי המובהק: מגן דוד, מובלע בתוך אייקון חגיגי ומהווה את מרכזו כהעברת מסר ברור.

גם בקירות האווירה הטמענו "ישראליות" ע"י קטעים קצרים מתוך שירים ישראליים מפורסמים ואופייניים.

התהליך היה מרתק ומהנה ממש כשבסופו של דבר יצאו מהמשרד שלנו מגוון רחב של כרטיסי אקססוריז, שקיות, ומוצרי קד"מ שלכולם שפה אחת משותפת שהופכת את אתרוג מסתם חנות מתנות – לחנות בקונספט ייחודי ומרשים.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו