חברה אמריקאית עם סטנדרטיים אמריקאיים שיצאה עם מוצר חדש כאן בישראל: פופקורן גורמה במגוון טעמים.
ההחלטה נפלה על השקה בדרך שובבה ומעניינת, כל מי שרוצה לטעום מהמוצר החדש מוזמן לשלוח הודעת וואצאפ ו…המוצר יגיע אליו ישירות עד הבית (עידן קורונה).
את הפרסומת עצמה בנינו בהתאם לקונספט המוצר: פופקורן, צעיר, דינאמי, קופצני, חדש, מתוק ומגוון.
בחרנו בצבעים חמים מעוררי תאבון, השתמשנו באריזת המוצר כוויז'ואל מרכזי המדבר בעד עצמו והזמנו את כולם בפשטות מוחלטת: קודם כל תטעמו! בלי התחכמויות! בלי סופרלטיבים!
אחרי שתטעמו כבר תתאהבו וכל השאר היסטוריה והיסטריה…
לפרסומת הזו התלווה מוצר נוסף – עיצוב דף הבית לחנות מקוונת.