פרוייקט שיווקי עבור ישיבת 'תפארת אליהו'.
בעיצוב האלבומים הללו ביקשנו להעביר "מהות וחיים", להפוך מוצר פרינט לכזה שיכול להתחרות בסרט טוב.
איך עושים את זה?
הטקסט השיווקי מגיע בנגיעות, התמונות מספרות הוויה ומונחות ברצף שיוצר דרמה. כך מי שמעיין באלבום יכול לחוות חוויה של ממש כאילו הוא צופה במיני סרט תדמית.
את האלבום הוצאנו באנגלית ובעברית ויועד לגייס תרומות בארץ ובחו"ל.
סוד קטן בעיצוב: מוצרים שיווקיים מושתתים על פסיכולוגיה שיווקית ועיצובית. בפרויקט הזה בחרנו להשתמש בצבעוניות שקטה – חום בורדו. מצד אחד היא שקטה ונותנת במה לתמונות שהן יוצרות אוירה. מצד שני הצבעוניות עמוקה ומעניקה עומק ודרמתיות לתמונות. בלעדיה לא היינו משיגים את התוצאה הסופית.
את האסטרטגיה השיווקית של 'תפארת אליהו' בנינו על קשר ישיר עם התורמים. אחת לרבעון מושק מגזין יפייפה, מושקע מאד ומלא תוכן שמתאר את הפעילות הענפה של המקום, סוקר את כל מה שנעשה והתחדש במשך שלושת החודשים האחרונים ובכך מביעים תודה והערכה לאלה שמחזיקים את המקום. במילים אחרות: לכסף שלכם יש תכלית שכולה מוקדשת למטרה שלשמה תרמתם.
בכל רבעון יוצא מגזין בצבע שונה כדי לבדל אותם אחד מהשני.
תעודות ההוקרה והפעילות הענפה סביב הלימודים של אברכי הכולל גם הם כחלק מהאסטרטגיה להאדרת המקום המיוחד הזה.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות