המרכז לפיתוח מצויינות עסקית הוא בבעלותה של יעל פיינגולד – מנטורית חלוצה שהכשירה למעלה מ-600 נשות עסקים חרדיות, מוכרת ואהובה שביקשה לרענן את המיתוג הישן.
האסטרטגייה המיתוגית של יעל יושבת על רעיון פשוט מאד שבבסיסו ביקשנו להעביר מסרים ברורים, אבסולוטיים בגובה העיניים. החל מהאייקון וכלה בפרטים המורכבים יותר. שפת העיצוב תגיש תמיד את הרעיונות הגדולים במינימום התחכמות.
הצבע הצהוב – המסמל תעוזה, תנועה והתקדמות מתמדת משתלב יופי עם השחור הקלאסי המקורקע.
האסטרטגיה המיתוגית משתלבת עם השיווקית כשכל המסרים המופיעים בה לקוחים מעולם התוכן של יעל. המשפטים, המנטרות, האמונות העסקיות יופיעו במוצרים הממותגים כחלק מהשפה המיתוגית כמו הסלוגן, לחיי ההצלחה שלך, שמזוהה כל כך עם יעל.
ב-26.3.23 הושק המיתוג החדש ביום עיון מיוחד לבוגרות המרכז מכל הזמנים.
המפגש היה בסימן פי שניים כפול – כל ההרצאות עסקו בהכפלת המשאבים הקריטיים למינוף העסק.
המסרים (שבחרנו בקפידה) במיתוג הערב נשענו אך ורק על כאלה מעולם התוכן הייחודי של יעל פיינגולד, אבני דרך המהווים פלטפורמה לשיטה שיעל פיתחה, הציטוטים שהפכו למנטרות בתהליך האימון איתה.
אומץ. השפעה. ריווחיות – שלושת מעגלי ההשפעה הקריטיים לכל אשת עסקים באשר היא היוו אף הם חלק ממיתוג הערב.
שימו לב לפינוקים וההשקעות עד הפרטים הקטנים: ממחברות ממותגות, עטים, פלייסמנטים, מגנטים שחולקו כמזכרת, תוכניה וברכת המזון וכלה ברולאפים היפיפיים שקיבלו את פני הבאות.
כל המוצרים הממותגים העבירו בגאון את ערכי המותג.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות