להדמיות אדריכליות פוטו-ריאליסטיות יש חשיבות ראשונה במעלה כשניגשים לשדרוג/שיפוץ הבית.
אך לא כולם מודעים לחשיבות שלהן בחיסכון קריטי של זמן וכסף. כשאתה חווה את הדירה העתידית "בהווה" קל וזול יותר לשנות את המפרט או התשריט לפני תחילת העבודה ולהתאימם לצרכים האינדיבידואלים שלך.
ישראל נגר – האומן שיוצר את ההדמיות הללו במומחיות רבה – הוא השם והרזומה עליו נבנה המותג. בלוגו מתנוסס שמו בפוזיציה "אדריכלית" מינימליסטית כאילו היה נתון בתוך שטח של דירה המצפה להדמיות שלו.
בסלוגן ביקשנו להעביר במילים פשוטות את התוצאה, המטרה והמענה שההדמיות הללו מגשימות: למה לדמיין כשאפשר להרגיש…
למיתוג התלוותה פרסומת יפיפייה שבמרכזה מופיעה אחת ההדמיות מבית היוצר של ישראל נגר. ההדמיה בליווי המנטרה יוצרים חוויה אמתית אצל הלקוח הפוטנציאלי ומביאים להכרה בחשיבות ההדמיה. כל כך הרבה כאב ראש ועוגמת נפש אפשר לחסוך במהלך השיפוצים כשכל התוכניות מקבלות ממשות ריאליסטית עד שאפשר להרגיש את 'העתיד להיות' כבר 'עכשיו'.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות