לעיצוב המינימליסטי, הנקי יש מקום חשוב מאד בעידן המודרני. אך לפעמים דווקא עיצוב בסגנון וולגרי משרת את המטרה השיווקית שלנו.
כזה הוא המיתוג של מוטל'ס.
מוטל'ס, מותג ביתי וחמים שמשווק אוכל יהודי מסורתי בליל שישי, כמו צ'ולנט וקוגעלים.
קהל היעד במעגל הראשון אלו בחורי הישיבה שאין להם תקציב להתפנק בטרנד של המסעדות היהודיות ועם זאת לא יעברו את ליל שישי בלי… צ'ולנט חם וחלה טרייה.
בעיצוב ביקשנו להעביר מסר של מותג טעים, ביתי, נגיש ובעיקר מתאים לתקציב הפשוט של בחור ישיבע ממוצע. כל מה ש"ישיבע בוחר" צריך כדי להטעים את ליל שישי עם החבר'ה.
הפלייר השיווקי שחולק לבחורי הישיבות באזורי המכירה מבקש לקרב את החוויה. שימוש במרקם של המוצר אותו אנו משווקים (עם הרבה בשר:), צבעוניות חמה ופשוטה ופניה שקובעת: נפגשים במוטל'ס.
המעדנים של מוטל'ס כל כך טעימים וביתיים שמהר מאד מעגל הלקוחות התרחב גם… לאחיות של בחורי הישיבה. מארזי משלוח להזמנות טלפוניות.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות