לדיוק יש תפקיד קריטי כשאנחנו באים להעביר מסר רוחני על גבי חומר.
את הדיוק הזה מעניין לראות על המיתוג של מוריה ויסוצקי – הפסיכותרפיסטית הוותיקה שמתמחה בכל מה שקשור לטיפול בילדים.
תכף תבינו למה…
בבסיס האסטרטגיה המיתוגית עומדת ההבנה שהדרך היחידה לגרום להורה להבין את חשיבות הטיפול עוברת דרך העצמת האחריות שיש להורה כלפי ילדיו. את הנרטיב הזה ביקשנו להעביר במפגש הראשון עם התוצרים הויזואליים.
הלוגו ממצה את השותפות הבלתי נמנעת שבין ההורה, המטפל והילד כאשר ילד עובר טיפול ע"י פסיכותרפיסט.
השתמשנו בשתי דמויות במראה בוגר: האחת – מסמלת הורה, והשניה – כצללית מסמלת את הפסיכותרפיסט המלווה. הדמות הקטנה שמרימה את עיניה למעלה – היא דמות הילד. שבמובן מסוים תלוי בשתי הדמויות הגדולות.
"העתיד שלהם בידיים שלנו" – זה הסלוגן שליווה את המיתוג בתחילתו והטיל את האחריות על עתיד הילדים – על ההורים.
מאוחר יותר, מוריה פנתה אלינו וביקשה לשנות את הסלוגן. "תכל'ס" – היא טענה – "העתיד של הילדים שלנו לא באמת בידיים שלנו, אנחנו מחויבים לעשות את המקסימום לטובת העתיד שלהם, אבל לא יכולים לקבוע אותו".
התובנה הזאת הביאה אותנו לחשוב על סלוגן חדש שייתן דחיפה להורים לטפל בילדים, אך לא יפיל עליהם את האחריות הטוטאלית לעתיד ילדיהם. וכך נולד הסלוגן המדויק הבא: המחויבות שלנו לעתיד שלהם.
דיוק. זה שם המשחק.
הצבעוניות חמה מכל כיוון שנסתכל עליה, מחברת, מחבקת ומגשרת.
בפרסום ביקשנו להעביר מסר ברור – החשיבות הקריטית במתן סיוע לילד דרך התחושות של אמא. פרסומת שעשתה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל!
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות