בכ"ו כסלו תש"פ, נר שני של חנוכה, הלל דחבש – הבחור הצעיר והאנרגטי – נפטר באופן פתאומי והוא בן 19 בלבד.
הוריו החליטו להנציח את שמו במיזם מדהים.
הלל ז"ל רצה מאד להקים בית בישראל ולא הספיק, הוא האמין מאד שגיל הנישואין המוקדם מיטיב עם הזוגות הנישאים. אי לכך יצאו הוריו במיזם ששם לו למטרה לעזור לצעירים וצעירות (בעיקר מהמגזר החרדל"י / דתי לאומי) בדרך להקמת הבית.
מטרות המיזם:
עכשיו הגיע תורנו: לתת שם למיזם, הגדרה, מיתוג מלא ותהליך שיווק והטמעה.
החלטנו שאת המיתוג הזה נעשה בסגנון צעיר בדגש על עיצוב שתואם לקהל היעד (מגזר דתי לאומי).
השם המגניב שנבחר בליווי הסלוגן מגלם ברגע את מהות המיזם.
מכאן ברור היה שהלוגו ייגזר ממהות השם. כך נוצר סמל הוויז המתוק.
תהליך ההטמעה בקרב התלמידים / הסטודנטיות נבנה צעד אחר צעד.
תחילה נזמין את המכללות / הישיבות להתעניין במיזם, נציג להם את החזון והמטרות בברושור יפייפה, מינמליסטי שנוגע בכל הנקודות בקיצור.
אחר כך נפנה לתלמידים/ות ע"י פליירים ופרסומים ברחבי הישיבה / מכללה. התלמידים הגברים יוכלו לפנות בכל עת שיחפצו לאיש הצוות שהוכשר ולהתייעץ איתו. הסטודנטיות יוזמנו לערבים בהם תינתן הרצאה מרתקת מאשת מקצוע ושם תקבלנה פלייר שיזמין אותן להיכנס למערכת בחשאיות וליהנות מפגישה אישית אחת על אחת במחיר מסובסד.
את כל השאר תוכלו לראות בפרזנטציה…
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות