כן, גם למעון מותר להתהדר בלוגו ובפרסומת מנצחת.
מעון בייבי הוטל כשמו כן הוא – בית מלון לתינוקות.
מעון שהוא כמו בית.
בלוגו ביקשנו להעביר שלווה, בטחון, רכות ונועם.
כך גם בפרסומת, הויז'ואל המרכזי הוא נושא הפרסומת – אורח המלון.
בטקסט ביקשנו לגעת בחלום של כל אמא – שהילד שלה יקבל במעון את כל מה שהוא מקבל כשהוא עם אמא (ואפילו יותר…)
כל הפרטים החשובים ממוקמים בתוך הפרסומת בהיררכיה מושלמת ויחד יוצרים הרמוניה תינוקית רכה ומענגת.
זו פרסומת על זמנית, כבר כמה שנים היא מחוללת ניסים בזמני הרישום:)