סימה חדד היא מאסטרית בכל מה שקשור להחלקות שיער, עיצוב שיער ושאר אומנויות השיער.
את המיתוג לעסק עשינו עם כניסתה לסלון החדש בירושלים.
הפעם צבעוניות המותג נבחרה בהתאם לעיצוב הפנים בסלון (ולא להיפך, כמו שקורה ברוב הפעמים).
התאמנו את צבעי הלוגו, המוצרים והפרסומת לפלטת הצבעים של הקירות, הריהוט והאבזור.
העיצוב מינימליסטי במיוחד. אין בו כלום חוץ ממה שבאמת נחוץ ובזה טמון היופי שלו.
הוא כל כך מינימליסטי עד שהחלטנו לחרוג מן הכללים ולשים את מספר הטלפון כחלק מהסלוגן על המוצרים הממותגים. כדי לא "ללכלך" את החלל בעוד טקסט.
האות הראשונה באנגלית, המופיעה בשמה של סימה – מופיעה בלוגו כקבוצת שיער אלגנטית.
קווי היסוד שהנחו אותנו בקמפיין הפרסום מינימליסטיים ופשוטים בדיוק כמו העיצוב. האחריות? עלי!
ככה בפשטות, בלי להתקשט יותר מדי, סימה חדד עומדת מאחורי כל עבודה שלה. והתוצאות של הפרסום? תשאלו את סימה…