את פרסום חזק – מגזין הצרכנות הארצי למגזר החרדי – כולכם ודאי מכירים.
במהלך 2022 פרסום חזק השתדרגו וחוץ מפרסום בפרינט הוסיפו גם פלטפורמות שונות לפרסום בדיגיטל.
עם השינוי המבורך הגיע גם המיתוג החדש והיפייפה הזה.
האסטרטגיה המיתוגית של 'פרסום חזק' מושפעת מ-3 פרמטרים בעלי השפעה:
הערכים של המותג הם: מנוע חיפוש, היברידי, חדשני. שלושתם באים לידי ביטוי במיתוג באופן הבא:
אז קודם כל ישבנו וחקרנו לעומק את השפה העיצובית של גוגל והתאמנו אותה לפרינט – המטרה היא "לייבא" את גוגל לפרינט. בחרנו ב-3 צבעים (מתוך 4, ויתרנו על הירוק) – כי אחרי הכל זו רק השראה…
שלושת הצבעים שנבחרו מסמלים עסקים, תעוזה ומקצועיות. מכאן ואילך נבנתה שפה יפייפיה שכולה נשענת על השפה המוכרת: אייקונים, סמלים, הרקע הלבן הנקי ו…אפילו חותמת הכשרות לקוחה מעולם הדיגיטל. הערך העיקרי שהנחה אותנו זה מינימליסטיות: כמה שפחות אלמנטים על הדף, כמה שפחות מילים ומשפטים. הכל ניתן בתמצית. דווקא בגלל שעיתון חזק רווי בפרסומות צבעוניות – כשהוא מדבר – הוא מדבר בלבן – בשקט.
עברו על הפרזנטציה תראו כמה הלבן הזה צועק.
את ההשקה של המיתוג ליווה סרטון מגניב המדמה משחק מחשב, פרסומות, הכשרה של הצוות כולו ותיק מיתוג יפייפה שהוא בעצם הסיפור של חזק.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות