פרסום חזק

את פרסום חזק – מגזין הצרכנות הארצי למגזר החרדי – כולכם ודאי מכירים.

במהלך 2022 פרסום חזק השתדרגו וחוץ מפרסום בפרינט הוסיפו גם פלטפורמות שונות לפרסום בדיגיטל.

עם השינוי המבורך הגיע גם המיתוג החדש והיפייפה הזה.

האסטרטגיה המיתוגית של 'פרסום חזק' מושפעת מ-3 פרמטרים בעלי השפעה:

  1. עיתון חזק הוא לא עוד מגזין צרכנות נוסף, אלא עלון פרסומי ייחודי שמביא איתו אמירה אחרת, אמירה שונה!
  2. עיתון חזק הוא מנוע חיפוש מס' 1 בפרינט (המדיה המודפסת)- הוא בעצם הגוגל לעסקים של מגזיני הצרכנות המודפסים ומכנס בתוכו עסקים חרדיים מכל הארץ.
  3. עיתון חזק מפגיש בין פלטפורמת הפרסום בדיגיטל לפלטפורמת הפרסום בפרינט.

הערכים של המותג הם: מנוע חיפוש, היברידי, חדשני. שלושתם באים לידי ביטוי במיתוג באופן הבא:

  1. צבעוניות צעירה ומגוונת, שונה לחלוטין מזו שמקובלת בענף. סטריפ ובו החוזקות של חזק יופיע כמעט בכל מקום בו יופיע הלוגו.
  2. ההשראה לעיצוב לקוחה מהעיצוב הפשוט והנגיש של גוגל – מנוע חיפוש אוניברסלי, מוכר ומקובל על כולם. לא רצינו להשתמש במילה "גוגל" כדי לא לעורר אנטיגוניזים בקרב הקהילות השמרניות יותר ולכן בחרנו לומר "גוגל" בדרך אחרת – דרך השפה העיצובית.
  3. עיצוב עם זיקה מוחלטת לנראות דיגיטלית (שזה לכשעצמו חלוציות בפרינט).

אז קודם כל ישבנו וחקרנו לעומק את השפה העיצובית של גוגל והתאמנו אותה לפרינט – המטרה היא "לייבא" את גוגל לפרינט. בחרנו ב-3 צבעים (מתוך 4, ויתרנו על הירוק) – כי אחרי הכל זו רק השראה…

שלושת הצבעים שנבחרו מסמלים עסקים, תעוזה ומקצועיות. מכאן ואילך נבנתה שפה יפייפיה שכולה נשענת על השפה המוכרת: אייקונים, סמלים, הרקע הלבן הנקי ו…אפילו חותמת הכשרות לקוחה מעולם הדיגיטל. הערך העיקרי שהנחה אותנו זה מינימליסטיות: כמה שפחות אלמנטים על הדף, כמה שפחות מילים ומשפטים. הכל ניתן בתמצית. דווקא בגלל שעיתון חזק רווי בפרסומות צבעוניות – כשהוא מדבר – הוא מדבר בלבן – בשקט.

עברו על הפרזנטציה תראו כמה הלבן הזה צועק.

את ההשקה של המיתוג ליווה סרטון מגניב המדמה משחק מחשב, פרסומות, הכשרה של הצוות כולו ותיק מיתוג יפייפה שהוא בעצם הסיפור של חזק.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו