המיתוג של 'תנופות' היה מאתגר במיוחד. תחילתו בעיצוב הלוגו שיעביר את הערכים של חברת ההשקעות. פריצה כלכלית לצד ביטחון – מישהו שניתן לסמוך עליו.
באייקון ביקשנו להעביר זאת. החץ הפונה כלפי מעלה מעוגן בשני חצאי עיגול ששומרים עליו שלא ילך לאיבוד.
בחירת הצבעים משדרת: "יש לכם על מי לסמוך" – מחברת את הצופה לחברות גדולות בשוק שכבר נהנות מאמון ציבורי.
שפת הלוגו התפתחה לעוד מוצרים שיצרו יחד מותג מנצח: פרוספקטים, פרסומות, ניירת משרדים, פולדר ועוד.
תנופות – חברת השקעות שמציעה אפיקים שונים למשקיעים מחושבים שמחפשים מינימום סיכונים והרפתקאות…
אוקי, הבנו, זו המנטרה של החברה, אך איך מעבירים אותה הלאה אל הלקוחות הפוטנציאלים? איך משכנעים אותם שאצלנו לא תמצאו הצעות מפוקפקות, שהכל נבדק על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה?
לאחר ישיבה ממושכת וסיעור מוחות מפרה החלטנו להשתמש באייקון של הלוגו כוויז'ואל מרכזי ומנחה לסדרת הפרסומות שתחשוף את החברה לקהל היעד. היה חשוב לנו מאד להעביר מסרים של יציבות ואחראיות.
וכך נוצרה הסדרה היפיפייה של הפרסומות הכי מדוברות בשוק ההשקעות. בכל פרסומת השתמשנו באייקון המותג על מחצית מהמודעה, כשהוא מקפל בתוכו את אופי ומאפייני ההשקעה המדוברת.
לסדרת הפרסומות התלוו פרוספקטים מושקעים מאד עם פירוט מקסימלי על אופי ההשקעות, עוד מוצר הכרחי המעניק שקיפות מלאה.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות