ניק מערכות

עולם שבו קיימות ופתרונות ידידותיים לסביבה הופכים לחובה ולא רק לאופציה, חברות המצליחות למזג חדשנות טכנולוגית עם אחריות סביבתית, ממוצבות בחוד החנית. "ניק מערכות", חברה המתמחה במתן שירותי קירור וחימום מבוססי CO2, היא דוגמה מצוינת לכך. אסטרטגיית המיתוג שלה נבנתה סביב שלושה מוטיבים מרכזיים: חדשנות, קיימות וסביבה ירוקה, והיא משקפת באופן מושלם את ערכי הליבה והייחודיות של החברה.

המוטיב הראשון והבולט ביותר במיתוג של ניק מערכות הוא חדשנות. חברת ניק מערכות פורצת דרך בשימוש בטכנולוגיית CO2 – גז טבעי וידידותי לסביבה, המהווה חלופה מתקדמת ויעילה לפתרונות מסורתיים ומזהמים יותר. המיתוג מדגיש את החשיבה קדימה, את המחקר והפיתוח המתמידים ואת ההתאמה לצרכים המשתנים של השוק המודרני. המסר המרכזי הוא שניק מערכות מציעה פתרונות עתידיים, היום, ומאפשרת ללקוחותיה להיות חלק מהמהפכה הטכנולוגית והסביבתית.

המוטיבים של חדשנות, קיימות וסביבה ירוקה, ששימשו כליבת אסטרטגיית המיתוג של ניק מערכות, לא נשארו בגדר רעיונות תיאורטיים. הם תורגמו באופן ישיר ומשכנע לנראות ויזואלית חדשנית המדברת את שפת הטכנולוגיה המתקדמת ואת המחויבות הסביבתית של החברה. בניק מערכות, המיתוג הויזואלי הוא כלי אסטרטגי שמקרין את הערכים הללו בכל נקודת מגע עם הלקוח.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו