'מאדר נייצ'ר' מייצרת קפסולות טבעיות שמלוות את האישה בכל מעגל חייה, מגיל הנערות ועד לגיל זקנה, סביב הצרכים הספציפיים שלה.
תחילה התבקשנו להתאים את הלוגו הקיים של החברה לערכים החדשים של החברה שהם: נשיות, אמפתיה וטבע.
שלושת הערכים הללו באים לידי ביטוי באייקון: עלה ירוק שבמרכזו פרופיל אישה, הצבע הורוד המופיע בלוגו ממלא את מקום האמפתיה.
הצבעוניות הרעננה מלאת החיות והנשיות באה לידי ביטוי בכל המוצרים הממותגים של החברה, מהעטיפות של המוצרים שנארזים ועד לקטלוג המרהיב של החברה.
כשישבנו על הקטלוג ידענו שכדי להפוך אותו למוצר מעניין שיישאר בתיקה של כל אישה – עלינו לעשות אותו מעניין ואפילו… מרתק.
בחרנו לשבץ בו תמונות כמעין מגזין, משפטי מוטיבציה ופרקים מעניינים של מאחורי הקלעים.
המטרה הראשונה של הקטלוג היא קידום מכירות, לגרום לכל אישה באשר היא (בכל גיל ובכל מקום) למצוא מענה לאחד מצרכיה ולרכוש את הקפסולות. בהתאם לזאת שתלנו משפטים המניעים לפעולה בין דפי הקטלוג בצורה שקולה שלא תעורר אנטגוניזם מצד הקוראות.
הבסיס השיווקי עליו הושתת המיתוג כולו מתייחס לחווית רכישה ממדרגה ראשונה. הענקת ערך מוסף לרכישה שישאיר טעם של עוד ויעניק תחושת פינוק לכל רוכשת. החוויה באה לידי ביטוי במארזים, בעטיפות, בפולדרים ובכל שאר המוצרים הממותגים.
המסרים כולם לקוחים מעולם נשי אוטופי המשולב בטבע, בראשיתיות וראשוניות.
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות