מותג 'call ללדת' נולד מהצורך הבסיסי של כל אישה במהלך חודשי ההריון לתמיכה נפשית ופיזית.
call ללדת – שם גאוני שהתהווה לאחר חשיבה ממוקדת.
מהן היתרונות בשורה התחתונה שאותן האישה תקבל במידה ותרכוש מנוי 'קל ללדת'?
היתרון המוביל הוא – לידה קלה. פחות מתח, פחות דאגות, פחות פחד מביאים להרפיה וללידה קלה.
CALL – בתרגום לעברית – לטלפן. 'קל ללדת' זה בעצם קו טלפוני שמקפל בתוכו שלוחות רבות המעניקות את כל התמיכה הנפשית והפיזית שאשה זקוקה להן במהלך ההריון.
כך מקפל השם את כל מהות המותג: את מתקשרת – מתחברת וכתוצאה מכך – קל ללדת.
הלוגו המתוק מרמז על הרגע הכי יפה בכל התקופה הזאת. רגע אחרי שהתינוק יוצא לאוויר העולם. בכך אנחנו מפתחות תקוה, נוגעות בחלום ומקרבות אותו למציאות ע"י ההבטחה של תכנים מותאמים.
הצבעוניות הרכה תומכת בערכים.
המדריך עוצב גם הוא בהשראת ההרפיה והרוגע – ערכי המותג המובילים. הפרסומת נוגעת ישר בכאב ונותנת פתרון הולם.
הכל ביחד מקנה תחושת בטחון, רכות והבטחה שההריון והלידה שלך יכולים להיות קלים ורגועים. או בשתי מילים: call ללדת!
כשניגשנו לכתוב ולעצב את הפרסומת – שתפקידה הוא להכיר לעולם מותג חדש – נתקלנו באתגר לא פשוט…
כשישבנו על האסטרטגיה זיהינו קהל יעד מאד ספציפי: נשים בתחילת הריון שמשתייכות לתת מגזר בתוך המגזר החרדי, כאלה שאין להן גישה למדיה הדיגיטלית, לדפי נחיתה, אתרים וכד'. רק נשים כאלה תגלינה התעניינות אמתית בקו טלפון. המסקנה הזו הובילה אותנו למסקנה נוספת: הפרסומת חייבת לקפל בתוכה את כל המידע על קו הטלפון, הכל בכל מכל בלי לדלג על אף פרט.
כשאשה צופה בפרסומת היא חייבת לקבל תמונה כוללת על המוצר (דווקא בגלל העובדה שאין לנו את האופציה להפנות אותה לדף מכירה מפורט).
עכשיו, לכו תכניסו חומר ששווה פרוספקט לתוך פרסומת אחת.
צפו בפרסומת. הצלחנו?
1800 שיחות טלפון שנכנסו למערכת בשבוע הראשון להשקה הוכיחו שב"ה הצלחנו!
franko b&s 2024 כל הזכויות שמורות