לפייגי – מפיקת ארועים – היתה בקשה מאתגרת מאד.
לעצב לוגו ומיתוג בסיסי לעסק שמשלב עיצוב אירועים עם פיסול בפרות.
שני עסקים שמשדרים שתי שפות שונות ל-ח-ל-ו-ט-י-ן!
אז קודם כל נתנו שם לעסק: FG – משחק חמוד ששילב בין אותיות לועזיות לניקוד עברי יצר לוגו מגניב ומתומצת לחלוטין המותאם לשני התחומים.
כך התגברנו על האתגר הראשון…
עכשיו לאתגר השני – איך מעבירים שני מסרים בלוגו אחד?
את ערכי המותג בחרנו להעביר באייקון שמקובל בעולם כאייקון הפעלה (משולש), האייקון הזה מרמז על הפקת הארועים – פייגי מוציאה מן הכח אל הפועל חלומות וארועים.
לאייקון ההפעלה הצמדנו שני עלים שהעניקו טוויסט בעלילה שנרקמה…. וחיברו אותנו לעסק השני – פיסול בפירות.
כך יצא לאויר העולם לוגו מודרני יפה שמגלם בתוכו שני עסקים לאישה אחת כישרונית במיוחד…
הצבעוניות המתקתקה באה לידי ביטוי בנגיעות.
הלבן מאפשר לנו להיות מותאמים פעם לפיסול בפירות ופעם לעולם הארועים.
חוץ מהפרסומת הפקנו גם שני מוצרי קד"מ: גלויה ומדבקות שמשאירות חותם.