סיפורי הצלחה

מאיר כהן – עמותת יקרים

רציתי לעצור רגע ולהגיד תודה אמיתית מכל הלב – לתמר פרנקו.

תמר עשתה עבורנו מיתוג לעמותת "יקרים", ומהרגע הראשון היה ברור שמדובר במישהי ברמה אחרת. מקצועיות, רגישות, הבנה עמוקה של רוח העמותה – והכול מתורגם למיתוג שפשוט גורם לך להתרגש. היא הצליחה לזקק את הערכים, הרוח והחזון של העמותה, ולעטוף את זה בעיצוב מדויק, חם, ונוגע.

אבל זה לא נגמר שם – היא גם עשתה לי מיתוג לעסק האישי שלי – "מאיר כהן" – וזה שינה לי את כל התחושה. פתאום הכול מסודר, ברור, מזמין. אתה פשוט מסתכל על החומרים ורוצה לקום ולפעול. זה הכוח של מיתוג מדויק ומקצועי – והוא נותן דחיפה אמיתית קדימה.

תמר היא לא רק מעצבת – היא מלווה, היא מדייקת, היא חושבת עם הלב ועם הראש, והתוצאה פשוט מדברת בעד עצמה.

ממליץ עליה בלב שלם. מקצועית ברמות הגבוהות ביותר, ובן אדם מדהים.

אודל אלבז – odelbazzz

תמר היקרה !
רוצה להודות לך על מיתוג מדוייק מכל הלב!
שעות של השקעה ודיוק שגרמו לי דבר ראשון בידול ובהירות אני מול עצמי .
כיף לי להציג את המותג שלי להתגאות בו ולעמוד מאחוריו .
הוא מדבר צועק וייחודי בדיוק כמו שרק את יודעת לחדד לדיוק!
בכל מקום שאני הולכת  – המותג שלי נחרט בזכרון…

אברהם אלבז – מרכז עיסוי שיקומי

אני כבר במיתוג השלישי שלי אצלך במשרד. אבל הפעם היה אתגר גדול בהרבה, להפוך ממטפל מוכר ומצליח למנהל בית ספר של עיסוי ובעל מרכז לטיפול שיקומי, לא קל ליצור שינוי כזה.

היופי במיתוג שלך שהוא היה חלק מאוד משמעותי מהאסטרטגיה העתידית בתוך העסק שלי. כשישבנו יחד הצלחת לפקס אותי על נקודות ציון מאוד חשובות בכל הדרך הארוכה, זה הרבה יותר ממיתוג!!

אני שמח שבחרתי בך המיתוג הזה הוא לא ברמה של ישראל, זה מיתוג שאנשים שעובדים בעולם אמרו לי שזה מיתוג ברמה של חו"ל , זה לא הנורמה שרגילים לקבל בעולם המטפלים. הצלחתי ליצור שינוי בתחום הזה שאין דומה לו מבחינת יצירתיות!

צ'יילדלורן – מותג בינלאומי

חלמתי על מותג, סגנון אירופאי, שונה ומיוחד שיהפוך לבינלאומי. מותג שלא יזכיר או יחקה משהו קיים.

פניתי לתמר וביקשתי ממנה לוגו, הסברתי לה בכמה מילים אבל אז הבנתי שזה לא עובד ככה. תמר אמרה שחייב פגישת אסטרטגיה, להבין רגע את המטרה, החזון. קבענו פגישה. היא שאלה שאלות והרבה שאלות ודייקה אותי, ושוב דייקה אותי עד שהבנתי הכי טוב איך מגשימים את המותג שלי.

ואז, את החלום הזה היא הפכה למציאות!! מיתוג ושפה מדוייקים, מעוצבים ומותאמים בדיוק לחלום שלי!!

פרסום תדמית ראשוני בקריאייטיב מהרמה הראשונה והכי חשוב, אסטרטגיה!! ״רגע בואי נדמיין מה הלקוח חווה כשהוא רואה, פותח, מרגיש…״ כך הייתה אומרת תמר בכל שיחה בה התייעצנו על פרסום, אריזה וכל מה שקשור למיתוג העסק.

ולסיכום: משרדי franko b&s זה לא מסתכם בעיצוב מעולה, העומק והחשיבה העסקית היא שהופכת אותם לטובים ביותר בתחום!

שרה פרוינד – מרכז לבנ"ה

תמר אהובה שבוע טוב, מניחה לך כאן את כל מה שחוויתי:)))

אני רציתי עזרה בלהבין מה בעצם העסק שלי? וממילא – איך להציג אותו לעולם? לא הייתי מסוגלת להגדיר את עצמי בשיחת מעלית והרגשתי שזה חוסם אותי בהמון מובנים. אחרי למעלה משנה שעקבתי אחרייך,היתוחים החכמים שהבאת בסטטוסים, וצורת החשיבה שלך, משכו אותי לעשות איתך את התהליך. מסתבר שאני בעצמי לא ידעתי עד כמה אני הולכת לקבל ממנו…עם הליווי וההכוונה הנכונה והנבונה שלך, התחלתי לצלול רובד -רובד לתוך עמקי אשת המקצוע שבי ולהבין עד הסוף את השליחות שלי.

זה היה מרתק ומופלא. זה הציב אותי בפני שאלות, תהיות, דיוקים. הצלחת להוציא מתוכי את הרזולוציה הכי תואמת לשירותים שלי, והפכת את הכל לתמונה ברורה ובוהקת וכמו שמעידות כל מי שראתה את התוצאה – מהממת! מאז המיתוג, פתאום תוכניות מגירה ישנות, קמו לתחייה והביאו איתן זרם בלתי פוסק של רעיונות חדשים ויוזמות מדהימות. זה ממש כאילו עסק שלם נולד אחרי עשור של פעילות ענפה.

מיתוג בשבילי היה לקבל שם. לשיים זה לתת משמעות ותפקיד. שם זה מקור השראה וכוחות לאדם. זה הזדהות עם כיוון ומטרה. התאהבתי במיתוג לחלוטין ממבט ראשון, והוא לא הרגיש לי זר, אלא פשוט בדיוק מה שיש לי לשדר. לא נוצר כאן שום דבר חדש, ושום דבר שסתם מסנוור, אלא פשוט זרקור בגוון ובאור הנכון שמגלה לי ולכולם – את מרכז לבנה.

חיימיש – חנות דגים

טוב, אנחנו חייבים רגע לעצור בתוך כל האטרף של ערב פסח ולהגיד לך כמה מילים.

אנחנו בהצפה, בעומס — כבר מיום חמישי לפני ראש חודש ניסן הודענו שאנחנו לא מקבלים יותר הזמנות, פשוט מרוב כמות הפניות שקיבלנו!  יש לנו, ברוך ה', שם טוב לחנות, ואנחנו בטוחים שזה לגמרי מתמזג עם המיתוג המטורף שעשית לנו. 

זה מיתוג שמדבר בעד עצמו — אמיתי, מדויק, חד. תוך זמן קצר זה התפשט מפה לאוזן, ואנשים פשוט לא מפסיקים להתקשר.

אין, זה מטורף. אין לי ספק שלמיתוג שלך יש חלק מאוד גדול במה שקורה פה. פשוט רואים את זה בשטח!

ועוד משהו, בהמשך למסר שרצית להעביר במיתוג שלנו של החוויה והשירות שיקבל כל אחד "מהאיש מאחורי הדלפק"….

הגיע היום לקוח שבא ככה לבחון את החנות ואת השירות פעם ראשונה, בן אדם מבוגר שמבין בדגים, והוא ככה עמד והסתכל איך בעלי מכין לו את ההזמנה והדריך אותו בדיוק איך הוא אוהב את הדג שלו…ומה שהכי הדהים אותי שלפני שהוא יצא מהחנות הוא אמר לבעלי "היה כיף…" הוא באמת הרגיש בפועל את החוויה והכיף בקניה השבועית של הדגים!

יעל פיינגולד, המרכז למצויינות עסקית

תמר, חייבת לספר לך על התגובות מאז שעשיתי אצלך את המיתוג.

פשוט הזוי!!!!

אחרי 6 שנים עם לוגו ישן בלי קשר למי שאני, עשיתי אצלך מיתוג כי הרגשתי שזה כבר לא אני. העסק גדל, השרותים שלי התשנו, הלקוחות שלי כמה רמות מעל ומי נשאר מאחור? איך שאני נראית…

מאז שעשיתי אצלך את המיתוג, זה כמו קסם! הצלחת להביא אותי בצורה הכי מקצועית, טרנדית, מתקדמת והלקוחות מריעים על זה ברגליים. ממש מרגישים את השינוי. פתאום פונים אלי כגוף מקצועי ולא רק כמישהי מקצועית, תופסים שיש פה מותג מוביל וזה משתקף בפניות איכותיות, תמחור, לקוחות שזה ממגנט. תודה!

שלמה רבינוביץ, בעלים של 'בלניריו'

אני הכי לא הייתי בעניין של מיתוג לעסק עד שהבנתי שאין ברירה זה נתון שחובה, ולמה? כי כל השפה העסקית משתנה באותו רגע.

ישבתי עם לא מעט משרדי פרסום שרצו ממני סכומים שנפלתי מהכיסא עם שפע של פוזות למה זה מצדיק את המחיר ההזוי, אבל משהו הרגיש לי מוזר ואז הגיע הבשורה הכי טובה שיצא לי להיות בה. השותף שלי בזמנו אומר לי שמע אני עוקב הרבה זמן אחרי אחת בשם תמר פרנקו נשמעת לי שהיא יודעת מה היא אומרת, אם כבר רצים אחרי מיתוג וכו בוא נישב נראה, מקסימום נחפש הלאה.

זרמתי. הגעתי לפגישה. ב- 5 דק הבינה את הראש שלי הכי מדוייק שיש במחיר הוגן (בעיני זול לעומת הערך שהיא מביאה), חיפשתי ממתגת שלא תפעל לפי סכום של כסף אלא שתתחבר ל –"למה" שלי בעסק ומשם השמים הם הגבול .

כיום לאחר כ 3 שנים + של מיתוג העסק תפס תאוצה מטורפת איפה שאני הולך אנשים מזכירים לי: "בלניריו"  – שם שחודר לראש.

תמר את כבר יודעת טוב מאוד כמה אני מעריך את העבודה שלנו ביחד לא רק שלא מתחרט לרגע אלא מאושר עד הגג שהקב"ה זיכה אותי והפנה אותי דרך הסטטוס.

כמו בסרט – הורות ואימון מנטלי, חגית פרינס

הגעתי אליך ממש בתחילת בניית העסק שלי. הרגשתי שאני חייבת תוך כדי הליווי העסקי שלקחתי, להיות מותג, לבנות את האוטוריטה שלי והנראות של העסק שלי – גם כשהרבה היה בדמיון, עוד לא יצא אל הפועל.

תהליך המיתוג דייק אותי לכל הדרך כדי להתמקד במה אני רוצה להשפיע בעולם ומתוך זה יצרת לי את המיתוג הכי מתאים לי בעולם!!! מתוך המון סבלנות, יצירתיות, מקצועיות ומקוריות הרגשתי שאני בונה בי את הבטחון בי ובמוצר שלי ובהשפעה האדירה שיש לי לתת לעולם. הכל אצלך נארז באופן כל כך יפה, מושך, שגורם לרצות להיות חלק מהדבר הזה, ומושך להגיע, לקבל, להתקדם ולתת ללקוח את המתנה הגדולה ביותר לחייו.

בחוכמתך, המיתוג כלל בתוכו גם את השאיפה שעוד לא מומשה אצלי כשעבדנו על המיתוג- הנחיית הורים, אבל זה עבר בי, והרגשתי שיש לי מוניטין רב שנים בתחום ואכן דחפת אותי לכלול גם אותו. לאחר זמן אכן המשכתי והתמקצעתי גם בהנחיית ההורים כך שדברים שהיו רק בחלום הוגשמו וקרמו עור וגידים. ואכן, חזרתי אליך כדי שתמשיכי למתג אותי גם בתחום הנחיית ההורים.

אין ספק שהלקוחות שלך מרוויחים מכל הידע שלך, המקצועיות והמעוף- כדי להקפיץ את העסק שלהם בכמה רמות. מזמינה כל מי שרוצה להקפיץ את העסק שלו בכמה רמות לעבוד עם תמר!!!

מנחם כהן, מנכ"ל גולד קי

המיתוג של franko b&s  זה וואו!!

המיתוג חיבר אותי עם העסק ברמה שאני נצמד לערכים ולסטנדרטים שהצבתי לעצמי שזה: "שקיפות, מקצועיות ואחריות", הן מול המוכרים והן מול הקונים.

בהחלט אני מרגיש שאני בפער על כל המתווכים כאן בשכונה מבחינת המיצוב שלי.

למשל יכול להיות מתווך ותיק ועדיין ישנם קונים שפונים רק אלי וזה מדהים מבחינתי כיון שנכנסתי להם לראש בפרסומים והעין מושכת לבחור בי.

מבחינה אסטרטגית, אני מרשה לעצמי לגבות מחיר מלא על השירות ללא "הנחות", כיון שמי שבוחר בי מקבל את כל המעטפת ולכן יש לי גב חזק לדרוש את המחיר המלא למרות שהמתחרים מתגמשים.
כפי שידוע המאמר על מותג משלמים.
אז בהצלחה!

שבי גניחובסקי – בימאית

אני אחרי רצף אירועים בוערים וסרטים שעלו למסכים בדיוק בתקופה האחרונה. ובכל פעם כשמכינים את הקרדיטים לאירוע / לסוף הסרט אני שוב ושוב מקבלת פידבקים מהמיתוג והעיצוב של העסק שלי.

מאושרת שבחרתי לעשות אותו אצלך!

היצירה, החדשנות, הראש האחר והכל כך לא בנאלי שלך! את יוצרת לכל עסק את ה'פנים' שלו, נכנסת לדקויות של אמירה ותוכן.

מעבר לזה – – בעזרת העבודה שעשינו יחד של המיצוב – בכל מקום שאני צריכה לפרסם הכל הפך לקלי קלות…

חותמת בהגדרה הממצה – בימוי וניהול אומנותי

וזהו.

כמה התייגעתי קודם להסביר לעצמי ולכולם מה אני עושה, עכשיו הכל פשוט וזורם.

תהילה לוי – לייפיטנס

המיתוג איפשר לי להפוך לעסק!

ספק אם תזכרי, הייתי סקפטית בכל מה שקשור למיתוג וחששתי מהשקעה שלא תכסה את עצמה.

אחרי התלבטויות, החלטתי ללכת על זה ולשים כל מה שצריך בשביל מיתוג ואני אסירת תודה לך על זה!

מכמה סיבות:

את הפכת את החלום שלי למציאותי ולעסק של ממש

בזכות ההשקעה, העזתי לרוץ קדימה ולא לוותר, היום אני יודעת להגיד לך שזה היה סופר שווה!

המיתוג מדבר בעד עצמו, נקי, מינימליסטי ומוכר כמו שצריך.

תודה על הסבלנות, על הייעוץ, על הדיוק ועל התוצאה המושלמת והמספקת שרק את יכולת להוציא!

חנה אירום, מנכלית ומייסדת "אחיות"

המיתוג של "אחיות מברזל" ו-"אחיות" (מאוחר יותר) היה בשבילי אבן דרך בארגון, או יותר נכון, סוג של 'לידה'.
השאלות שנשאלו במקצועיות רבה, היו אמנם קשורות 'רק' למיתוג, אבל הן זיקקו והקימו את האסטרטגיה, החזון והמטרות כולן.
תהליך המיתוג העביר אותי להגשמה של הפיתוח שעליו עבדתי וחלמתי.

בכל השלבים, החל מבחירת שם, סלוגן, צבעים וצורות, וכלה בנקודה ששמנו בין המילים הרגשתי שאת סוללת דרך מרעיונות אמורפיים שצפו לי בראש למשהו אמיתי שנוצר והתחיל לחיות.

מודה לך על זה!! ובעזרת ה' כשנגדל עוד, נחזור לתהליך נוסף.

חוי לווינשטיין – הפקה שלוקחת באחריות

חיפשתי משרד מיתוג במשך כמעט שנתיים, עד שהגעתי ל –frankoB&S. רק תמר הצליחה להבין לעומק את החזון שלי ולהעביר אותו בצורה ייחודית ומרשימה.
מיתוג שמשקף בדיוק את האישיות והערכים שלי כבעלת עסק והפך את העסק שלי לבולט ובלתי נשכח.
לא רק משדרג את המראה החזותי של העסק, אלא מעצים אותי כבעלת עסק.

אנשים מזהים אותי ומחמיאים על המיתוג הייחודי, שמשדר יוקרה ומקצועיות. המיתוג משולב בכל חומרי השיווק שלי, החל ממודעות פרסום ועד מסכי לד, ותורם רבות להצלחת העסק.
המיתוג היפייפה שלי שותף אמיתי בתהליך הצמיחה של העסק!

שבי גרונבלט, יצרנית פאות יוקרה

חיפשתי מישהי שתגדיר את העסק שלי יותר במדויק, שתעביר לאנשים את המסר שאני רוצה, וכמובן שתעצב לי משהו אסתטי שאני מתחברת אליו.

פניתי לתמר. דבר ראשון מבחינה טכנית, עובדת מאד מסודר, הצעת המחיר מוגדרת ומסודרת.

מה שהכי נדלקתי עליו שהיא הגיע לסטודיו שלי, להכיר אותי, להרגיש את המקום ואת האווירה. זה נתן לי תחושה של חמימות ופירגון וגם של רוגע שהיא הולכת לבנות לי משהו שממש מתאים לי! חוץ מזה נתנה לי המון עצות איך לעצב את הסטודיו וטיפים של אדריכליות 😉

עבדנו קשה על הלוגו אבל היא הייתה סבלנית ודייקה את הבקשות שלי. ופשוט יצא מיתוג מושלם! לוגו, סט מודעות שמשקפות את המסר וקולעות ונותנות אמון במוצר.

לי באופן אישי המיתוג נתן תחושה בטוחה שהמוצר שאני מציעה הוא מקצועי ואמין, וגם כל פעם שאני רואה את המודעות שלי בעיתון אני פשוט נהנית. התדמית שלי מעניקה לי ביטחון שבסוף יום מתבטא בהכנסות ובלקוחות חדשות.

יהודית רובינשטיין

מאז שאני ממותגת הנראות של העסק השתבחה, כל הביטחון הפנימי במה שאני עושה, עלה אף הוא.

הרגשה פנימית של מקצוענית, ונותנת שירות איכותי ואמיתי.

איך מיתוג גורם גם להרגשה הפנימית להשתנות? אולי את השאלה הזו צריך לשאול את המקצוענים – את תמר, שליוותה במסירות, בנחישות והובילה את התהליך בביטחון על מלא.

והאמת? שגם הלקוחות חשים בכך. הם פונים יותר, מעריכים יותר, מסכימים לשלם יותר!

בסיעתא דשמיא פתחתי שני קורסים ללימודי גרפולוגיה לאחר המיתוג החדש והמוקפד, ואפילו שמעתי מאחורי הגב משפטים כמו: "איך היא גדלה… זה לא ייאמן " 🙂

ייאמן ועוד איך!

שמחה על הצעד הזה שעשיתי שבזכותו אני משדרת סוף סוף את ערכי המקצוע שלי – גרפולוגיה מקצועית, מדויקת ובהירה.

אקלקטיקו – משרד אדריכלות

10 שנים המשרד שלנו עבד במרץ, עם לוגו קטנטן בחתימה של המייל, שנראה שאף אחד לא ראה, כי כולם קראו לנו: המשרד של רחל ודינה.

הגענו לתמר עם אפס הבנה בעולם המיתוג, נתנו לה להוביל אותנו והיא עשתה זאת אכן במיומנות רבה.

תמר גיבשה יחד איתנו את הזהות העסקית שלנו, את המסרים שאנחנו רוצות לשדר, יחד נגענו בכאבי הבטן של הלקוחות הפוטנציאלים ובתועלות שיש לנו להציע להם.

עברנו תהליך חוויתי ומחכים, עד לתוצאה המרגשת כל כך.

היום, אנחנו "אקלקטיקו" משרד אדריכלות שממותג חזק, נראה טוב, ארוז מקצועי.

ממליצות מאד על תמר שמובילה תהליך מיתוגי בתבונה ויצירתיות, מחוברת ללקוחות ולאג'נדה המקצועית שלהם, עד לתוצאה מושלמת, אטרקטיבית וייחודית.

מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו
1
מתעניינים לגבי מיתוג? רשמו לנו